2018

Japánban...

... és akkor elkezdődött :)

2018. július 25. - C17

július 24-25.

Ébredés reggel Rómában, olaszos reggeli a szállodában, buszozás a reptérre, becsekkolás, beszállás.

Az előző naphoz képest minden gyors és egyszerű, jé ilyen is lehet? :)

14:15-kor már a repülőn ülünk. Mivel az utolsó pár helyet kaptuk meg a gépen, így eléggé össze-vissza ültünk. Viszont hála a rugalmas és rendes utastársaknak, mindenki családtag mellé tudott kerülni egy kis cserebere után.

A gép egy eléggé jól felszerelt távolsági repülésre kialakított szerkezet (Boeing777), volt lábtér, illetve minden üléshez tartozott egy tablet, amin játszani, filmet nézni, zenét hallgatni lehetett.

Bár itt is egy óra késéssel indultunk, de a repülés 10.250 km-es távolsága és 11:15 ideje nem is volt annyira borzasztó. Túl sokat azért nem aludtunk.

Tokióba a gép 25-én 10:30-kor szállt le. Kiszálltunk, vízumot kaptunk, felvettük a bőröndöt, vámoltunk (nem volt mit) és már kint is voltunk  Taxiba szálltunk

és egy jó másfél óra múlva meg is érkeztünk a szállásra. Két szoba, fürdő, konyha, WC.

Terv szerint alvással kezdtük meg az ismerkedést. :) Három óra alvás után megsétáltattuk a kómás fejünket. Elmentünk a legközelebbi buddhista templomhoz.

Ami azonnal feltűnt, hogy itt délután 7-kor (amikor otthon dél van) már sötét van. Úgyhogy sokáig nem nézelődtünk, hanem inkább bemetünk egy boltba, vettünk vacsorát és visszasétáltunk aludni.

Holnap kezdődik Tokió felfedezése!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.