2018

Fuji a felhőben

2018. július 31. - C17

július 31.

A mai napra egy kirándulást terveztünk Hakone-ba a Fuji lábához.

Az utunk a tokiói vasútállomáson kezdődött, Hakoneba ugyanis a leggyorsabb a Shinkanzen, ami a japán szupergyors vonat.

Felszáltunk rá és fél óra alatt meg is tettünk az utat. A telefonunk GPS-e szerint az utazósebesség nyílt pályán 234 km/h volt.

Aztán buszra ültünk és mentünk a tópartra, ahonnan szépen lehet látni a Fuji-t, a japánok szent hegyét.

Mivel a hegyben nem nagyon tudtunk gyönyörködni, sétáltunk egyet a parton. Itt pont a japán dobolást mutatták be. Nagyon jó volt!

Innen a másik nagyon híres látnivalóhoz mentünk, az egyik legjellegzetesebb Tori-hoz.

Visszafelé ettünk egy kis japán "saslikot",

Illetve sült krumplit.

Mégegyszer megnéztük a Fujit eltkaró felhőket.

Visszafelé mielőtt vasútra szálltunk, lesétáltunk a Csendes-óceán partjára.

Napi érdekességek:

Ételek/italok

Joghurt ízesítésű ásványvíz. Egyébként nagyon finom. (Itt minimum minden sarkon van egy italautomata.)

Zöldborsó alakú és ízű chips.

Cseresznyefavirágzás ízű sültkumpli.

Baloldali közlekedés: nemcsak az autók, hanem gyakorlatilag mindenhol az út/járda/lépcső bal oldalán közlekednek. Ez sokszor fel is van festve, vagy ki is van írva. Ez alól kivétel a járdán kerekező biciklis, aki a jobb oldalon teker szemben a gyalogosokkal. Hát ez reggel és este nem túl kellemes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.